1Welke voertuigen gebruikt u voor intercity transfers?
Voor maximaal vier passagiers gebruiken we een sedan (vergelijkbaar met een Volkswagen Passat/Škoda Superb) of een bestelwagen (vergelijkbaar met een Volkswagen Transporter/Mercedes Vito). We gebruiken ook een busje voor groepen tot acht passagiers. Voor grotere groepen kunnen we een combinatie van voertuigen gebruiken of grotere minibussen (zoals een Mercedes Sprinter). Afhankelijk van de beschikbaarheid kunt u gratis worden opgewaardeerd naar een betere klasse voor meer comfort. De maximumleeftijd van de auto's is vijf jaar, maar gemiddeld is ons wagenpark twee jaar oud. Als u een bepaald model wenst, geef dat dan aan tijdens het boekingsproces en wij zullen ons best doen om aan uw verwachtingen te voldoen. Voor meer details kunt u onze vlootsectie raadplegen voor beschikbare auto's; wij gebruiken alleen de merken die in die sectie worden vermeld.
2Spreekt mijn chauffeur Engels?
Ja, al onze chauffeurs spreken Engels, maar ook Tsjechisch en soms nog andere talen. Zij zullen graag met u over de plaatselijke cultuur praten, nuttige plaatselijke kennis over bezienswaardigheden verschaffen en al uw vragen beantwoorden.
3Biedt u goedkoper gedeeld shuttle vervoer tussen Praag en Kutná Hora?
Helaas bieden wij een dergelijke dienst niet aan voor vervoer buiten Praag. U zou kunnen overwegen de trein of de bus te nemen. Wij kunnen het vervoer van de luchthaven naar het trein- of busstation regelen en adviseren over het beste vervoer dat beschikbaar is.
4Zijn alle kosten en fooien inbegrepen in de prijzen?
De vermelde prijzen zijn all-inclusive, maar exclusief een optionele fooi voor de chauffeur. Het is niet verplicht de chauffeur een fooi te geven, maar als u tevreden bent over het vervoer wordt een fooi tussen 5 en 10% zeer op prijs gesteld.
5Kunnen we een Mercedes E klasse boeken voor deze route?
Ja, u bent van harte welkom om deze optie te kiezen tijdens het boekingsproces. Houdt u er rekening mee dat de prijs iets hoger is in vergelijking met het standaard voertuig.
6Welke voertuigen gebruikt u voor intercity transfers?
Raadpleeg onze vlootsectie voor beschikbare auto's; wij gebruiken alleen de merken die in die sectie worden vermeld. De maximumleeftijd van de auto's is vijf jaar, maar gemiddeld is ons wagenpark twee jaar oud. Als u een bepaald model wenst, geef dat dan aan tijdens het boekingsproces en wij zullen ons best doen om aan uw verwachtingen te voldoen.
7Wij zijn een groep van 8 personen met grote tassen. Passen we in uw minibus?
Controleer de voertuigspecificaties in onze vlootsectie of stuur ons een e-mail voordat u een reservering maakt. Helaas zult u waarschijnlijk niet in onze standaard minibusjes passen, die ontworpen zijn voor maximaal 8 passagiers, als u veel bagage hebt. In dat geval zouden wij een grote (en aanzienlijk duurdere) minibus voor maximaal 20 passagiers moeten regelen, eventueel met een bagagedrager.
8Wij zijn een groep van 3 personen met grote tassen. Moeten we een sedan boeken, of de gratis minibus upgrade optie gebruiken?
Als u denkt dat uw koffers niet in een standaard sedan voertuig passen, is het altijd veiliger vooraf een minibus te reserveren.
9Kunnen we onderweg stoppen voor het toilet of een snelle hap?
Ja, natuurlijk - korte stops tot 15 minuten zijn gratis. Voor langere stops kan een wachttarief worden aangerekend, maar u kunt dit rechtstreeks met de chauffeur overleggen.
10Kunnen we gebruik maken van Wi-Fi tijdens het gebruik van uw vervoer?
Maak een notitie tijdens uw reservering en wij zullen ons best doen om deze service te bieden.
11Ik ga naar een vergadering en de chauffeur moet op me wachten voor ik terug ga. Wat is de beste optie om te boeken?
In de meeste gevallen is de beste en goedkoopste optie het boeken van een retourtransfer op dezelfde dag. Op die manier betaalt u niet voor een retourtje, maar alleen voor een enkele reis plus wachten. Wij bieden zelfs aan dat u terug kunt keren naar Praag - hetzij naar de luchthaven of naar het centrum van de stad.
12We willen een transfer boeken van Kutná Hora naar Praag. Ik zie dat uw bedrijf in Praag is gevestigd. Kunt u zo'n overdracht geven?
Ja, wij verzorgen transfers tussen beide steden (in beide richtingen). Maar als u een transfer boekt die niet uit Praag komt, moet de transfer (of ten minste een aanbetaling) vooraf worden betaald.
13Wat is inbegrepen in de prijs? Zijn er extra kosten?
De opgegeven prijs is definitief en er zijn geen extra kosten voor onze diensten of korte stops. De optionele langere wachttijden zijn echter niet in de prijs inbegrepen. U kunt er zeker van zijn dat er geen verrassingen of extra kosten zijn.